Save
Random Shot: 

Welcome to the Sherdog Mixed Martial Arts Forums forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Go Back  Sherdog Mixed Martial Arts Forums > Fight Discussion > Sprechen Ze Jive > Misstag III

Reply

Sherdog Forums
LinkBack (3) Thread Tools Search this Thread
Old 08-07-2006, 02:50 AM   #861 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Status: hybris is offline
shamrock vs ortiz III, jipeee!
Som om det inte finns andra, mer intressanta returmatcher att arrangera. I vanliga fall tycker jag att det är underhållande att se Tito dominera och köra sitt g´n´p game, men mot Ken... suck
Jaja, hoppas att det blir en brutal fajt med mycket blod, a la tidiga UFC.

Reply With Quote

Old 08-07-2006, 02:58 AM   #862 (permalink)
Fat but sexy

Shooto Great's Avatar

Status: Shooto Great is offline
Vad hände med Vitors syrra?
Han blev kidnappad det vet jag men sen då?
"It´s good to be the King!"
B.Rutten
Shooto Great is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 03:01 AM   #863 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Dåligt av Crocop att dra sig ur. Det borde ligga någonting annat än prislappen bakom. Förutsättningarna måste väl varit klara länge och hade pengarna varit problemet borde han haft invändningar tidigare.
Jag tror att han är skraj att möta Silva. Jag tycker Crocops insatser varit tveksamma den sista tiden och det är han själv medveten om. Han räcker inte till och är rädd för att bli skadad. Han vet att han är den sämste av de kvarvarande i turneringen och att han inte kommer att vinna.
Och har han nu fått ett erbjudande från World Fighting Alliance väljer han att ta den lätta vägen ut. Slippa förnedringen och slippa de eventuella skador två matcher på en kväll kan innebära. Fegt och dålig inställnig mot fansen.

Obs!
Bara för att förtydliga; Jag försöker inte vara objekiv i mina spekulationer. Jag är ett hämningslöst Wanderlei-fan och jag har aldrig gillat Mirko. Jag tycker han är tråkig att titta på och vill alltid att han ska förlora.

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 03:10 AM   #864 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally Posted by Shooto Great
Vad händer nu med GP´n när Cro Cöp dragit sig ur?
De slänger in en reserv,men vem och varför?

Roman Zentsov är väl reserv. Han vann ju en "alternative bout" mot Gilbert Yvel i första omgången.
Det är väl i så fall en match som Wanderlei kommer att vinna och det är ju bra om han går till final. Synd bara på Wand x Crocop som är en riktig drömreturmatch.

Ang. Vitors syrra har jag ingen aning.

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 03:48 AM   #865 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Vitors syrra, igen.

Vad jag har förstått tror brasilianska myndigheter att hon blivit mördad av drogmaffian eller nåt sånt. Tyvärr kan jag ju ingen portugisiska, men för den som behärskar det kan man läsa mer om Priscila Belfort här: http://oglobo.globo.com/online/rio/m.../246594086.asp

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 04:48 AM   #866 (permalink)
Fat but sexy

Shooto Great's Avatar

Nu tycker jag att tonen här är manligt rå och lite obehaglig så jag ger er : Shakira!
http://video.google.com/videoplay?do...28501056290731
B.Rutten

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 04:49 AM   #867 (permalink)
Fat but sexy

Shooto Great's Avatar

Vitors syrra:Jag misstänkte att det var så när jag lurade runt lite här på sherhund
B.Rutten

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 05:25 AM   #868 (permalink)

White Belt

Status: Knubbis is offline
Yes! Svinkoppor.. detta känns riktigt bra!!!!!!

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 05:32 AM   #869 (permalink)
Fat but sexy

Shooto Great's Avatar

Grattis?
B.Rutten

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 05:37 AM   #870 (permalink)
Hi, I´m death and I´m a misstag

mjolner's Avatar

Status: mjolner is offline
Quote:
Originally Posted by hybris
Dåligt av Crocop att dra sig ur. Det borde ligga någonting annat än prislappen bakom. Förutsättningarna måste väl varit klara länge och hade pengarna varit problemet borde han haft invändningar tidigare.
Jag tror att han är skraj att möta Silva. Jag tycker Crocops insatser varit tveksamma den sista tiden och det är han själv medveten om. Han räcker inte till och är rädd för att bli skadad. Han vet att han är den sämste av de kvarvarande i turneringen och att han inte kommer att vinna.
Och har han nu fått ett erbjudande från World Fighting Alliance väljer han att ta den lätta vägen ut. Slippa förnedringen och slippa de eventuella skador två matcher på en kväll kan innebära. Fegt och dålig inställnig mot fansen.

Obs!
Bara för att förtydliga; Jag försöker inte vara objekiv i mina spekulationer. Jag är ett hämningslöst Wanderlei-fan och jag har aldrig gillat Mirko. Jag tycker han är tråkig att titta på och vill alltid att han ska förlora.

eh... jag tror faktiskt inte att crocop hade nått med saken att göra överhuvudtaget. Däremot så är hans manager en girig jävel, och det är nog snarare honom man ska skylla på. Dealen var att han skulle få 150 laxar den kvällen med en bonus om han vann. Dock så skulle han inte få nått mer omm han gick vidare men få spö i finalen. Det man kan konstatera är att det är jävligt puckat av pride att inte skriva kontrakt för hela gp:t. Nu hamnar dom i en position då dom i princip måste punga ut med en jävla massa deg för att ha kvar folk i gp:t. Tror dock att dom löser konflikten med crocops manager, han är alldeles för viktig för att dom ska släppa honom.

Reply With Quote

Reply

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.sherdog.net/forums/f46/misstag-iii-396170/
Posted By For Type Date
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 08:09 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 07:37 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 06:44 PM

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules