jag tror inte att Cain är tillräckligt duktig än. Men Carwin har enorm kraft i sina nävar och han kan mkt väl hinna knocka lesnar.
Sen ska man inte glömma att Carwin är 196cm och 116 kg. Lesnar är 188cm och 121 kg
Nu vet jag inte om längden stämmer, känns som Carwin skulle vara kortare men oavsett vad så är det inte stor skillnad när det kommer till vikt och längd.
Asch, man skulle satsat huset på Hendo. Jag är inte mycket för spel men att Henderson skulle vinna kändes grymt säkert. Bisping hade ju inte ens "a puncher's chance"
RIP Martin, läste om det häromdagen. Fruktansvärt tråkigt. Han sökte ju hjälp också. Psykiatrin och svensk sjukvård i allmänhet får sluta med att försöka göra så lite som möjligt. Ett välfärdssamhälle som motar bort folk.
ufc 100 var en stabil gala tycker jag, hojdpunkten maste ju vara att coleman antligen tog en seger!! coleman tillbaka som vinnare och was sims i TUF 10, jag tror att 2009 blir team hammerhouse aterfodelse!!!gym och brottning e allt man behover!
tror carwin eller kongo har storst chans mot brock, men han kommer att bli grymt svarslagen i framtiden
Hoppas de återinför skallar i UFC också. Då har vi snart nya mästare i oktagonen.
ufc 100 var en stabil gala tycker jag, hojdpunkten maste ju vara att coleman antligen tog en seger!! coleman tillbaka som vinnare och was sims i TUF 10, jag tror att 2009 blir team hammerhouse aterfodelse!!!gym och brottning e allt man behover!
tror carwin eller kongo har storst chans mot brock, men han kommer att bli grymt svarslagen i framtiden
Jag hade Coleman hela tiden, vann avatar bets på en annan site!
Shit har Martin Holm dött, det hade jag missat.. När jag gjorde högvakten 2007 satt det en varing om en ex K-1 fighter som gick på amfetamin som förföljt viktoria.. Nej jag skojjar inte. Jag var med i patrullen, så man va lite nervig när man gjorde sina ronder mitt i natten. Tur man hade skarpladddat vapen.