|
 |
|
|
|
|
 |
11-19-2007, 01:23 AM
|
#6501 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Sweden - international piracy haven |
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by MrNutHugger
Hej alla! Yeah Bee tipsade om den här tråden, så jag tänkte posthora upp det lite. Så...tycker ni inte det känns som att Spanien kan köra över Sverige ikväll? Ingen förutsägelse, men risken finns helt klart.
|
Du är välkommen, så klart. Men om det är ditt eget post count du vill hora upp har du kommit fel. I Misstag har vi sedan länge lämnat sånt bakom oss.
I Sprechen Ze Jive-forumet får vi ingen post count.
| |
|
11-19-2007, 01:26 AM
|
#6502 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by superc0ntra
Nix, inget för mig men jag känner ett gäng som är seriöst involverade i medeltiden. Däremot har jag spelat vanlig rollspel sen -78. Vi är ett gäng gubbar som fortfarande kör.
|
Kul. Vad kör ni då? Klassiska Dungeons&Dragons eller?
Nu har jag inte spelat på länge men när jag läste i början av millenniet spelade jag lite med några skolkompisar. Då körde vi Eon.
| |
|
11-19-2007, 01:28 AM
|
#6503 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by lovegun
[...] 20årig tyska med våfflat hår och rosiga kinder [...]
|
Mm, vad sugen jag blev. På våfflor med sylt och grädde alltså.
Bra jobbat i alla fall.
| |
|
11-19-2007, 01:30 AM
|
#6504 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by Araz Nabizadeh
hurra för ufc live
|
Ja, hurra. Men fan va kass 78 var. Första matchen var skön, resten var ganska tråkiga. Trodde att det skulle bli mer åka av mellan Chonan och Parysian, men tyvärr.
Bäst av allt var ju trailern för UFC 79. Äntligen! TV4 måste ju visa den också.
| |
|
11-19-2007, 01:31 AM
|
#6505 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by hybris
Kul. Vad kör ni då? Klassiska Dungeons&Dragons eller?
Nu har jag inte spelat på länge men när jag läste i början av millenniet spelade jag lite med några skolkompisar. Då körde vi Eon.
|
F.n Savage Worlds med en egen conversion baserad på Slaine som jag leder och Earth Dawn som en polare leder.
Är det för övrigt någon som skrivit webservices nån gång och har några tips om hur man säkrar upp det hela.
|
11-19-2007, 09:04 AM
|
#6506 (permalink)
|
|
Hi, I´m death and I´m a misstag
Status:
|
|
*kastar en level 10 fireball på supercontra*
*försvinner mystiskt bakom ett träd*
|
11-19-2007, 09:20 AM
|
#6507 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Status:
|
|
Goda nyheter
Har precis fått bekräftat av tv4 att de kommer sända 16 UFC PPV-galor nästa år. Eventuellt kommer de också att köra svenska K1. Det kan bli ännu mer, men inget klart än.
Tjohoo!
| |
|
11-19-2007, 09:23 AM
|
#6508 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Status:
|
|
De sänds live alltså.
Fint, sa Bill.
Fint som snus, sa Bull.
| |
|
11-19-2007, 09:34 AM
|
#6509 (permalink)
|
|
o filhote de cachorro minúsculo
Status:
|
|
du snackar bull!?
nä!
yohoo
|
11-19-2007, 11:10 PM
|
#6510 (permalink)
|
Orange Belt
| Location:
Perth, Australia |
Status:
|
|
Quote:
Originally Posted by hybris
Jamenförfanslåtilldå! Det finns fortfarande kvar några. Verkar som att det till och med finns ståplats. Boka här.
Något förvånande måste jag säga. Sist de lirade på Ullevi var det nästan helt slut en timme efter biljettsläpp, nu har hela dagen gått och det finns fortfarande kvar. Fast den här gången spelar de också i Stockholm och på fler ställen i Norden, det gör ju att suget inte blir riktigt lika stort.
Om du inte varit och sett Iron Maiden tidigare tycker jag du ska passa på. Nästa års turné kommer i stor utsträckning att vara baserad på World slavery tour 84/85. (Som i sin tur var baserad på Powerslave-skivan och som resulterade i Live after death - tidernas bästa live-skiva.) På turnén kommer de spela låtar från 80-talsalbumen, från Piece of Mind och framåt. Flera av låtarna har sällan eller aldrig spelats förut och kommer aldrig spelas igen.
Ska man se Maiden någon gång så är det nu.
|
Vi (min arbetsplats) förser alltid alla artister som spelar på burswood dome här i Perth med mat och när dom kommer hit den 4 Februari ska jag försöka tjata till mig det jobbet. Om jag lyckas kommer jag se dom backstage.
|
| |
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
Posting Rules
|