Save
Random Shot: 

Welcome to the Sherdog Mixed Martial Arts Forums forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Go Back  Sherdog Mixed Martial Arts Forums > Fight Discussion > Sprechen Ze Jive > Misstag III

Reply

Sherdog Forums
LinkBack (3) Thread Tools Search this Thread
Old 08-06-2007, 12:35 PM   #5501 (permalink)

Orange Belt

ordeith's Avatar

Status: ordeith is offline
nu står det stilla i misstaget...
ordeith is offline  | 

Reply With Quote

Old 08-06-2007, 01:26 PM   #5502 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Status: hybris is offline
hybris slår nya rekord! (en historia på temat nöden har ingen lag)

Var ute och gick med jycken i morses, innan jag skulle åka till jobbet. Efter ca halva sträckan (varför händer det alltid då?) blev jag akut skitnödig. Trodde först att jag skulle klara mig hem, men insåg ganska snart att det skulle bli omöjligt. Läget var akut.
Jag befann mig på en gångväg mellan två villaområden. Det är ca 70 m mellan villaområdena och däremellan en liten skogsdunge. Det går en gångväg på varje sida av skogsdungen. Jag begav mig i ilfart iväg till träden.
Sedan satte jag mig i dungen och lät mitt träck.
Det var en ansenlig mängd som tryckte på måste jag säga. Som tur var hade jag lite papper i fickan. Och ganska snart kunde jag fortsätta min promenad och åka till jobbet.

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 11:37 AM   #5503 (permalink)
Gooner n' Driver JudoBandwagon

YeahBee's Avatar

Status: YeahBee is offline
varför hade du papper i fickan? eller meanr du att du torka dig med räkningen du skulle betala på lunchen?

vaharu för hund förresten?

The sated day is never first.
The best day is a day of thirst.

Yes, there is goal and meaning in our path -
but it's the way that is the labour's worth.

Karin Boye
YeahBee is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 02:58 PM   #5504 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Sedan jag blev småbarnsfar försöker jag alltid ha papper eller servetter på mig.

Jag har en labrador.

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 03:30 PM   #5505 (permalink)
Gooner n' Driver JudoBandwagon

YeahBee's Avatar

Status: YeahBee is offline
jag hade ne labrador förut, bästa hunden någonsin, finns visst någon ny labrador "linje" nu som är stora som hus, en granne har en lätt 60kilo stor hane utan att vara fet, en sån vill ja ha

The sated day is never first.
The best day is a day of thirst.

Yes, there is goal and meaning in our path -
but it's the way that is the labour's worth.

Karin Boye
YeahBee is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 05:32 PM   #5506 (permalink)

Green Belt

elcapitan's Avatar

Status: elcapitan is offline
Send a message via MSN to elcapitan
hahaha misstag spirit på den historian!!!

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 05:38 PM   #5507 (permalink)
Gimli son of Cisco

krellik's Avatar

Status: krellik is offline
Saknar tjejens dobberman nu när man inte bor ihop med henne för henne.
Efter att ha bott ihop med den hunden i några månader så har jag blivit hundmänniska på ett helt annat sätt än tidigare. Tycker Dobbermans är fantastiska hundar och har även blivit svag för mastiffer och rhodesian ridgebacks.
krellik is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-07-2007, 10:48 PM   #5508 (permalink)

Green Belt

Status: SirMicDre is offline
What?
SirMicDre is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-08-2007, 12:50 AM   #5509 (permalink)
Gimli son of Cisco

krellik's Avatar

Status: krellik is offline
WHAT WHAT ...?!?! ...In the butt...
krellik is offline  | 

Reply With Quote
Old 08-08-2007, 01:34 AM   #5510 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally Posted by YeahBee View Post
jag hade ne labrador förut, bästa hunden någonsin, finns visst någon ny labrador "linje" nu som är stora som hus, en granne har en lätt 60kilo stor hane utan att vara fet, en sån vill ja ha

Jag har sett ett par bitiga labbar förutom, men inte i den storleken tror jag. Det är lite för mycket för mig, min labrador väger ca 30, det är alldeles perfekt. Sen är det en jaktlabrador också, den ser lite annorlunda ut än den vanliga sorten. Något längre ben i förhållande till kroppen, smalare, mer strömlinjeformad. Samma aptit på mat dock, så passar an sig inte lägger den också snabbt till.
Min hund har hunnit bli åtta år nu, har haft honom sedan han var åtta veckor. Har känt honom sedan han var fyra veckor. Jaggår i stort sett aldrig med honom i koppel, han är väldigt duktig och lydig, utan att jag gått på hundskola med honom.
Tyvärr har vi inte tid att skaffa en ny hund till än på ett tag. Med (snart) två barn, studier och jobb blir det inte mycket tid över till hunden. Det känns inte rätt. Kommer antagligen bli en hund senare, när barnen blivit lite större.

Är inte så förtjust i vare sig dobbermans eller mastiffer, men Rhodesian Ridgeback är en riktigt fin hund. En sån skulle jag kunna tänka mig. Sen tycker jag att Grand Danois är en fin sort, alldeles för stor dock.

Reply With Quote

Reply

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.sherdog.net/forums/f46/misstag-iii-396170/
Posted By For Type Date
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 08:09 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 07:37 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 06:44 PM

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules