Save
Random Shot: 

Welcome to the Sherdog Mixed Martial Arts Forums forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Go Back  Sherdog Mixed Martial Arts Forums > Fight Discussion > Sprechen Ze Jive > Misstag III

Reply

Sherdog Forums
LinkBack (3) Thread Tools Search this Thread
Old 06-13-2007, 03:07 PM   #5031 (permalink)

Orange Belt

ordeith's Avatar

Status: ordeith is offline
Quote:
Originally Posted by superc0ntra View Post
Easyrecovery på en annan disk
Trist nog är den mekaniskt död och PCn känner inte igen enheten i POST-boot längre, den knastrar oroväckande så att det är nog ett fysiskt fel på nånting internt, får nog betrakta den som "död", att skicka den till labb för lite MMA är overkill, ny hårddisk inhandlad nu så jag får sätta mig på bibblan och dra ner, min ratio är hyfsad så det skall nog gå vägen...
ordeith is offline  | 

Reply With Quote

Old 06-13-2007, 03:46 PM   #5032 (permalink)
Gooner n' Driver JudoBandwagon

YeahBee's Avatar

Status: YeahBee is online now
Quote:
Originally Posted by YeahBee View Post
loegdberg inte fuska med sånt där Astrid Lindgren språk
Quote:
Originally Posted by loegdberg View Post
eh?
Quote:
jojagog totyckokeror atotot vovi oskoka fofå igogånongog dodenon hohäror totrorådodenon..

The sated day is never first.
The best day is a day of thirst.

Yes, there is goal and meaning in our path -
but it's the way that is the labour's worth.

Karin Boye
YeahBee is online now  | 

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 03:51 PM   #5033 (permalink)
I'll be back

loegdberg's Avatar

Status: loegdberg is offline
Send a message via MSN to loegdberg
Quote:
Originally Posted by YeahBee View Post
ahaaa.. jag bara försökte skriva så att ni fattade, men andra inte, vilket dom iofs inte gör ändå... okej... det var bara dumt...

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:02 PM   #5034 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Status: hybris is offline
Quote:
Originally Posted by lovegun View Post
@--->hybris
Om ni på tidningen får in nåt tips om nakna unga män som sprang runt på stan sent i lördags så kan du väl diskret undanröja infon *skäms*

Haha! Berätta mer, det låter ju kul.
Jag hade faktikst vakten i lördags och söndags, men hörde ingenting om nakna nattlöpare. Har inte jobbat sedan dess, så det är kanske möjligt att det kommit in nåt tips under veckan.

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:03 PM   #5035 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally Posted by mjolner View Post
5000!!!!!!1
Jorå, takterna sitter fortfarande i.

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:06 PM   #5036 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally Posted by ordeith View Post
Trist nog är den mekaniskt död och PCn känner inte igen enheten i POST-boot längre, den knastrar oroväckande så att det är nog ett fysiskt fel på nånting internt, får nog betrakta den som "död", att skicka den till labb för lite MMA är overkill, ny hårddisk inhandlad nu så jag får sätta mig på bibblan och dra ner, min ratio är hyfsad så det skall nog gå vägen...

Jag sitter och väntar på att samma öde ska drabba min dator. Den låter inte frisk.
Försöker påminna mig sjölv med jämna mellanrum att jag ska göra lite säkerhetskpoior av en massa skit. Men risken är stor att det aldrig kommer bli av.

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:27 PM   #5037 (permalink)

YeahBee's Avatar

samma här, min fläkt har låtit som tjernobyl i över ett år, ibland får jg peta på den så att det blir tystare

Karin Boye
YeahBee is online now  | 

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:28 PM   #5038 (permalink)

YeahBee's Avatar

Quote:
Originally Posted by loegdberg View Post
ahaaa.. jag bara försökte skriva så att ni fattade, men andra inte, vilket dom iofs inte gör ändå... okej... det var bara dumt...
nonsense ska vara nonsens

hur är reglerna för det? lärde mig aldrig

Karin Boye
YeahBee is online now  | 

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 04:42 PM   #5039 (permalink)

White Belt

Status: lovegun is offline
Quote:
Originally Posted by hybris View Post
Haha! Berätta mer, det låter ju kul.
Jag hade faktikst vakten i lördags och söndags, men hörde ingenting om nakna nattlöpare. Har inte jobbat sedan dess, så det är kanske möjligt att det kommit in nåt tips under veckan.
Det var kul, bästa dagen på mycket länge. Jag och två polare tog oss bort till spikön vid två-snåret. Jag hade med mig min feta boom-box och till tonerna av ljuv musik började vi sänka bärs. Solen stekte så vi hoppade i kanalen för att svalka av oss mellan varven. Tre tjejer som mina polare lärt känna på något sätt kom med kubb och hamburgare. Vi hade det supertrevligt tills solen gick ned. Då var det dags för krogen och jag lyckades komma in trots att håret stod på ända och att jag hade flip-flops på mig. Efter att ha dansat sönder nämnda sandaler och tjackat fyllemat så kom vi på den smarta iden med ett nakenbad. Vi tog oss ned till kanalen igen och kastade paltorna och hoppade i. Flummade massa bla så gjorde min polare en rear naked choke bokstavligen på en av tjejerna (hon hade dock underkläder). Sen började min polare jaga den andre lite och jag hakade på och det slutade med att vi tog en rejäl tur spritt språngande nakna upp mot betty backs park och bort mot gamla postterminalen. Efter detta låg vi i en stor hög på kanaltorget och lyssnade på smashing pumpkins tills all öl och energi tog slut. Jag gav tillbaka de två vackra armband jag fått av en av tjejerna (och burit hela kvällen), hon sa att jag skulle behålla dom jag sa att vi aldrig skulle ses mer. Sen lyfte jag upp min boombox på axeln, 80s-style, gjorde sorti med skränande musik dånandes genom öronen och sena nattsuddare undrade nog vad jag höll på med när jag vandrade hemåt på vingliga ben.
lovegun is offline  | 

Reply With Quote
Old 06-13-2007, 05:05 PM   #5040 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally Posted by lovegun View Post
Det var kul, [...] vandrade hemåt på vingliga ben.
Shit. Det var en fin historia, låter som ett riktigt lyckat kalas. Var ni nakna när ni låg och lyssnade på Pumpkins också? Respect i så fall för att ligga naken och digga rock´n´roll på kanaltorget.

På tal om bada i Thn city. Jag blir alltid så jävla badsugen när jag rör mig fallområdet eller i närheten av klaffbron. Eller i gamledal. Jäkla mysiga ställen, synd att de slösar bort dem på att producera el, framföra fartyg och plantera fiskar.
När jag blir president över Sverige ska jag kasta ut Vattenfall och Sjöfartsverket och i stället låta bygga upp världens största utomhusvattenpalats i Trollhättan. Det hade varit superkul.

Reply With Quote

Reply

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.sherdog.net/forums/f46/misstag-iii-396170/
Posted By For Type Date
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 08:09 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 07:37 PM
Insurgence of hawt ladies on the forums - Page 34 - Revision3 Forums This thread Refback 06-25-2008 06:44 PM

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules