|
 |
|
|
|
|
 |
07-17-2006, 06:09 AM
|
#421 (permalink)
|
Red Belt
| Location:
Old Europe, Bold Europe. |
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by hybris
Vaddå svarta kratrar under fötterna?
Det låter jävligt äckligt. Håll dig på behörigt avstånd från alla platser där jag kan tänkas gå.
Undrar hur det ser ut i vår lokal i dag. Träningen har legat nere i två veckor, eftersom vi målat om. Ska bli kul att komma och träna i en "ny" lokal.
|
Rättelse: svarta pricks under fötterna som efter ett tag blir till kratrar. De smittar till händer. De är dock under behandling och i plincip bojta.
Har man sockar är det inte smittsamt btw.
I princip så är det så att om de kommer tillbaks så fort jag tränar så får jag byta ställe, tyvärr, annars blir jag resistent mot antiniotikan och de går bnästan aldrig bort.
|
07-17-2006, 06:31 AM
|
#422 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
Sweden - international piracy haven |
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by Falero
Rättelse: svarta pricks under fötterna som efter ett tag blir till kratrar. De smittar till händer. De är dock under behandling och i plincip bojta.
Har man sockar är det inte smittsamt btw.
I princip så är det så att om de kommer tillbaks så fort jag tränar så får jag byta ställe, tyvärr, annars blir jag resistent mot antiniotikan och de går bnästan aldrig bort.
|
Jaha, okej. Alla de där hudåkommorna som smittas genom grapplingen och genom mattorna är nog den största hälsofaran för oss kampsportare. Risken att bli knockad är ju inget mot risken att huden äts upp av ondskefulla baciller.
För att inte tala om risken att kvävas på damm, hudflagor och hårtussar som yr omkring på golvet. Ändå sopas mattorna efter i stort sett varje pass.
Blääh!
| |
|
07-17-2006, 09:47 AM
|
#423 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Quote:
|
Hhaha.Du skulle tagit några bilder.
|
Syrran fotade, bilder kommer
|
07-17-2006, 09:49 AM
|
#424 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Quote:
|
Jaha, okej. Alla de där hudåkommorna som smittas genom grapplingen och genom mattorna är nog den största hälsofaran för oss kampsportare. Risken att bli knockad är ju inget mot risken att huden äts upp av ondskefulla baciller.
För att inte tala om risken att kvävas på damm, hudflagor och hårtussar som yr omkring på golvet. Ändå sopas mattorna efter i stort sett varje pass.
Blääh!
|
Dödssport förbjud!!!11
//Vän av ordning
|
07-17-2006, 10:44 AM
|
#425 (permalink)
|
|
Amateur Fighter
| Location:
Stockholm, Sweden |
Status:
|
|
jag var o badade ute i ekerö igår... jävla nice strand där måste jag säga, har ni bil så ta en tripp till husby-gropen...
Gold Finnish Open amateur MMA championship -60 '06
Sw:
Gold Gameness -61 '06
Gold Gameness -61 '05
Amateur MMA
2-2-0
MT
1-1-0
|
| |
|
07-17-2006, 11:16 AM
|
#426 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Har en kollaga som bor där, kanske ska ta ett besök nästa gång i huvudstaden
|
07-17-2006, 11:17 AM
|
#427 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Vilket blir om 2 veckor. Någon som har nån rekommendation på ett bra käkställe (inte folkets, frugan lär ha synpunkter)
|
07-17-2006, 11:33 AM
|
#428 (permalink)
|
|
o filhote de cachorro minúsculo
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by superc0ntra
Vilket blir om 2 veckor. Någon som har nån rekommendation på ett bra käkställe (inte folkets, frugan lär ha synpunkter)
|
mcdonald's sveavägen eller fredsgatan 12, vi har allt.
|
07-17-2006, 11:54 AM
|
#429 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by tiny_pup
mcdonald's sveavägen eller fredsgatan 12, vi har allt.
|
"Älskling, nu när vi är på semester ska vi gå på ett fint ställe som en kompis på nätet tipsade om"
*Går mot Sveavägen*
-20 min senare-
"Vadå sova på golvet i hotellrummet? Men älskling......"
|
07-17-2006, 02:52 PM
|
#430 (permalink)
|
Red Belt
| Location:
Old Europe, Bold Europe. |
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by superc0ntra
|
Folkets Kebab.
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
Posting Rules
|