|
 |
|
|
|
|
 |
07-16-2006, 08:52 AM
|
#402 (permalink)
|
|
Hi, I´m death and I´m a misstag
Status:
|
|
Var på grillfest igår. Middagen bestod av laxfile med basilika och citron, sås med fransk senap som bas och en grym potatissallad. Lyx!!! WAR GRILL!!!
|
07-16-2006, 09:21 AM
|
#403 (permalink)
|
Red Belt
| Location:
Old Europe, Bold Europe. |
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by DeadlyHobo
Just nu är jag sjuk och har konstiga röda uppsvullnader på armarna där huden är lös och det svider.. antagligen Pesten. Gick till en hälsocentral i fredags, men det var stängt, jag var ute för tidigt. Sen var jag för trött och febrig för att gå dit igen, så nu har jag säkert missat min chans att bli frisk för evigt.
Mina armar kommer falla av, och sen kommer jag få lära mej äta och grappla med fötterna.
|
Min polare Leo som också tränar på Pancrase har också fått några röda svullnader/utslag. hm. han är iallafall hemma medans de läker.
|
07-16-2006, 12:59 PM
|
#404 (permalink)
|
|
Status:
|
|
|
07-16-2006, 01:04 PM
|
#405 (permalink)
|
|
Tribe Misstag Elder
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by mjolner
|
Mannen, myten, menisken!
|
07-16-2006, 04:10 PM
|
#406 (permalink)
|
|
Status:
|
|
hm... känns som misstaget har tagit sommarlov...
|
07-16-2006, 11:42 PM
|
#408 (permalink)
|
White Belt
Status:
|
|
Quote:
|
Var på grillfest igår. Middagen bestod av laxfile med basilika och citron, sås med fransk senap som bas och en grym potatissallad. Lyx!!! WAR GRILL!!!
|
du glömde Syströmming o brännvin.... Fy på dig! lol
|
| |
|
07-17-2006, 12:01 AM
|
#409 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
in a state of turdmoil. |
Status:
|
|
Quote:
|
Originally Posted by Falero
Min polare Leo som också tränar på Pancrase har också fått några röda svullnader/utslag. hm. han är iallafall hemma medans de läker.
|
Hm, det kanske är nån som tränade med nån smitta då. Sånt är inte okej, men å andra sidan kanske han inte visste om det när han gick dit.
| |
|
07-17-2006, 12:03 AM
|
#410 (permalink)
|
Brown Belt
| Location:
in a state of turdmoil. |
Status:
|
|
Quote:
|
|
Holy shit, det där kan man ju bli mörkrädd av. Jag ska skaffa en projektor och ett par feta högtalare, och sen ska jag spela upp den där lilla snutten i brorsans tak vid midnatt.
| |
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
Posting Rules
|