Welcome to the Sherdog Mixed Martial Arts Forums forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.
Mattias är svensk mästare för tredje året i rad!!!!!!!!!!!!!!!
Hans motståndare gav upp efter tredje ronden efter att ha tagit räkningar för både lowkicks ich kroppslag.
Roligt.
Nämnde det för sporten, de hade naturligtvis ingen aning. (Fast sen sa en av dem att någon hade ringt om detta.) De blev ju inte eld och lågor över nyheten direkt. Vi får se om de orkar krama ur sig något om Mattias eller om de låtsas som att det regnar.
I'M THE LOST. I'M AVERAGE. I'M COMMON. I'M INFECTION. I'M HUMAN. I'M COMMON
A WORM THRIVING IN SEAS OF DISGUST. I'M COMMON. THE MOUTH LICKING WHAT YOU'VE BLED. I'M COMMON
Nämnde det för sporten, de hade naturligtvis ingen aning. (Fast sen sa en av dem att någon hade ringt om detta.) De blev ju inte eld och lågor över nyheten direkt. Vi får se om de orkar krama ur sig något om Mattias eller om de låtsas som att det regnar.
Bra hybris, ligg på dom.
Jag var med när Heikki ringde och de lovade en reporter och fotograf på träningen i morgon. Annars får du strypa dom
Jag var med när Heikki ringde och de lovade en reporter och fotograf på träningen i morgon. Annars får du strypa dom
Jaha. Okej, då väntar ag med att skälla. Jag såg inget om thai-sm i dagens tidnig så jag var inställd på att kasta en massa skit på sportredaktionen. Men har de lovat att göra ett nedslag hos er gör ju inte det så mycket.