Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Go Back   Sherdog Mixed Martial Arts Forums > Fight Discussion > Sprechen Ze Jive

Sprechen Ze Jive Foreign Language Forum: MMA and General Discussion

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 06-25-2009, 07:34 PM   #561 (permalink)
Newbie

Strange.. men vi får la tiden se ;)
Emi99 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2009, 06:30 AM   #562 (permalink)

Brown Belt

350 lbs fist's Avatar

http://sherdog.com/fighter/Shinya-Aoki-10774

Aoki gikk 7 kamper i fjor og har gått 2 allerede i år. Han er en meget aktiv fighter. Og med sin grapplingstil så er det ikke ofte han får fryktelig mye juling.

Lineage: Carlos Gracie sr- Carlson Gracie sr- Ricardo Liborio- Eduardo Rios- Trond Saksenvik- me

Fedor IS the wolves.
350 lbs fist is online now   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 07:14 AM   #563 (permalink)

White Belt

Quote:
Originally Posted by Marlowe View Post
Jeg skjønner ikke helt dette med Aoki mot Hansen. Hva skjedde med Vitor Ribeiro? Ribeiro og Aoki står fremdeles oppført alle steder jeg sjekker.
Shinya Aoki vs Vitor "Shaolin" Ribeiro og Paulo Filho vs Melvin Manhoef ble jo presentert under forrige Dream, så det er veldig offisielt! Hva som skjer med Hansen vet jeg ikke noe om!
ParaSiempre is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2009, 11:57 PM   #564 (permalink)

Purple Belt

Chivato's Avatar

hva liker det norske mma fans best da? jeg for min del ser på alt men helst på japansk mma
Chivato is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 03:25 AM   #565 (permalink)
Sherdog Veteran

Munchyman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Chivato View Post
hva liker det norske mma fans best da? jeg for min del ser på alt men helst på japansk mma
sjekk signatur. Er det noen som helst tvil??

Det første jeg så var UFC faktisk (hvis du ikke regner Bloodsport ). UFC 8 så jeg for første gang i 1998 da jeg var i militæret. Ble sjokkert og fascinert på samme tid. Etter det begynte jeg å laste ned alt av UFC og lese litt på nett om MMA. Da kom jeg over noe kalt PRIDE.

PRIDE hadde sine feil og mangler, men var absolutt forut sin tid når det gjelder regler, kamper, atmosfære og produksjon.

Men når det er sagt så følger jeg med på alt. Men ingen tvil om at mma ikke har vært det samme for meg siden PRIDE ble nedlagt. DREAM og WVR når ikke helt opp. Mye fordi jeg savner stomps og soccer kicks.

誇り

PRIDE FC 1997-2007 R.I.P

Shogun is the true UFC light heavyweight Champion.
Munchyman is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 08:51 AM   #566 (permalink)
Newbie

Japan her og, vet ikke helt hvorfor, men har nok noe med scenen, atmosfæren og matchmakingen. I tilegg til grand prix'ene, som jeg savner i USA, vet at Bellator er unntaket.

Av amerikanske forbund er enten WEC eller Strikeforce favoriten. Affliction har underholdene show, men dessverre er det så lang tid mellom hvert show, naturlig nok. Er et eller annet jeg ikke liker med Ufc, men kan ikke sette fingern på det. Kanskje det er at det tar så lang tid mellom hver fighter sine matcher? Har lyst til å se f.eks Lesnar mer enn 2-3 ganger i året

I tilegg er jeg glad i å se svensk mma for å se på de "lokale" fighterne. Har dessverre ikke sett noe av danske Adrenaline
Padrino is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2009, 02:35 PM   #567 (permalink)

Purple Belt

Chivato's Avatar

pride er det beste jeg noensinne har sett, alle eventene etter pride 25 var bare fantastiske helt til slutten og de før det var også veldig bra. synd at dream of WVR konkurerer om talentene i japan for jeg tror ikke det er plass til 2, skulle likt å se dem slå seg sammen. av en eller annen grunn så liker ikke heller jeg ufc noe særlig, eventene er så som så men han skalla fyren gjør at jeg gladelig laster ned ufc uten å betale en skit for det, både håper og tror at strikeforce gjør det virkelig bra fra nå av, lawler vs shields var vanvittig bra.
Chivato is offline   Reply With Quote
Old 07-05-2009, 09:39 AM   #568 (permalink)

Purple Belt

Lawplace's Avatar

Stoltenberg-reklame på brutal kampsport-side - VG Nett om Stoltenberg-regjeringen
Old 07-05-2009, 10:41 AM   #569 (permalink)

Orange Belt

Måtte sende en epost til den slasken av en journalist som skrev den artikkelen i og med at han presterte å skrive følgende under bildet: "den svært brutale kampsporten Ultimate Fighting Championship". Dette rettet han riktignok opp inne i selve artikkelen, men lengre ned så skriver han "Den eneste norske utøveren som deltar i de knallharde UFC-turneringene er Dan Evensen fra Arendal."

Den siste UFC turneringen tok plass i Japan i 1999!
Old 07-05-2009, 05:50 PM   #570 (permalink)
Sherdog Veteran

Munchyman's Avatar

Jeg har blitt plaga av trynet til Aleksander Rybakk her på Sherdog. WTF.

誇り

PRIDE FC 1997-2007 R.I.P

Shogun is the true UFC light heavyweight Champion.
Munchyman is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools

Posting Rules