|
|
|
 |
06-18-2004, 04:03 AM
|
#31 (permalink)
|
|
Amateur Fighter
| Location:
Stockholm, Sweden |
Status:
|
|
ja cro-cop spelade ju nån fotbolls match, med honom i eliten lär ju folk bryta lite ben då o då...
Gold Finnish Open amateur MMA championship -60 '06
Sw:
Gold Gameness -61 '06
Gold Gameness -61 '05
Amateur MMA
2-2-0
MT
1-1-0
|
| |
|
06-18-2004, 04:45 AM
|
#32 (permalink)
|
|
Senior Moderator
Status:
|
|
Bara några timmar kvar till matchen nu! och bara nån dag till UFC och Pride 
|
06-18-2004, 05:16 AM
|
#33 (permalink)
|
|
Team Misstag representative
Status:
|
|
Men detta var ju billigt ?, 100 spänn för en 1 liter absolut. Ör det mycket billigare i Tyskland. . Jag har kompisar i Lund också så vi bor i Lund och har vår bas där. Kanske vi borde ta oss till Tyskland i stället då ?.Är det någon vet/har en gissning om hur lång tid det kan ta från Köpenhamn till Tyskland ?. Jag tänkte hur lång den sträckan blir. Vi är 3 pers som delar på bensinen så bensinen blir ju inte en sån jättefaktor Jag har ingen koll på "spritresor" så all info är högst välkommen.
|
06-18-2004, 05:45 AM
|
#34 (permalink)
|
|
Senior Moderator
Status:
|
|
Quote:
Originally posted by Carl
Men detta var ju billigt ?, 100 spänn för en 1 liter absolut. Ör det mycket billigare i Tyskland. . Jag har kompisar i Lund också så vi bor i Lund och har vår bas där. Kanske vi borde ta oss till Tyskland i stället då ?.Är det någon vet/har en gissning om hur lång tid det kan ta från Köpenhamn till Tyskland ?. Jag tänkte hur lång den sträckan blir. Vi är 3 pers som delar på bensinen så bensinen blir ju inte en sån jättefaktor Jag har ingen koll på "spritresor" så all info är högst välkommen.
|
Ja det är faktiskt ganska mkt billigare i Tyskland, iaf om ni verkligen ska köpa mycket.
Det finns två alternativ att åka Köpenhamn - Tyskland.
Antingen kör ni till en stad i södra danmark jag ej kommer ihåg namnet på och tar båten över. Eller så åker ni över storabält bron (odense osv.). Är avgift på bron minns ej hur mkt men då slipper ni åka båt. Ej säker på vad som går snabbast dock. Tidsmässigt hmm 2-3h kanske om ni kör tror jag.
|
06-18-2004, 01:56 PM
|
#35 (permalink)
|
|
Amateur Fighter
| Location:
Stockholm, Sweden |
Status:
|
|
krikit e alkis alltså ;)
italien vs sverige nu.... italienarna verkar ha fler nedtagningar hittills...
Gold Finnish Open amateur MMA championship -60 '06
Sw:
Gold Gameness -61 '06
Gold Gameness -61 '05
Amateur MMA
2-2-0
MT
1-1-0
|
| |
|
06-18-2004, 02:27 PM
|
#36 (permalink)
|
|
Senior Moderator
Status:
|
|
Quote:
Originally posted by ParazIT
krikit e alkis alltså ;)
italien vs sverige nu.... italienarna verkar ha fler nedtagningar hittills...
|
heh nä dricker inte ens (väldigt lite), har bara allmän koll för familjen va där och storhandla när vi semstra en vecka i Danmark förra året. Italien dominerar som fan, ser inte bra ut.
|
06-18-2004, 03:43 PM
|
#37 (permalink)
|
|
Senior Moderator
Status:
|
|
KUNG ZLAAAAAAAAAAAAAAATAN
|
06-18-2004, 04:29 PM
|
#39 (permalink)
|
Green Belt
Status:
|
|
Quote:
Originally posted by krikit^^
heh nä dricker inte ens (väldigt lite), har bara allmän koll för familjen va där och storhandla när vi semstra en vecka i Danmark förra året. Italien dominerar som fan, ser inte bra ut.
|
Första tecknet på Alkoholism är förnekelse!
Du måste komma ut!
typ:
Kirkit:- Hej, jag heter Kirkit o jag e alkoholist...
Alla andra Svenskar på sherdog: - Hej Kirkit!
(förlåt, men jag kunde inte motstå  )
"We are intelligent people who fight from the heart. We are the truest athletes there are. We're what the people write about,cry about, and who they want to see. The pure warrior that comes out and just lays it all out on the line. We do it for pride, for heart, and for the love of the sport. We don't make tons of money, yet we give our lifes for what we do whitout regrets or fear."
|
| |
|
| Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
|
Posting Rules
|