Quote:
Originally posted by Sonny Chiba
Fan, hade ju helt glömt bort kanske den värste av dem alla: Günther. Att den där jäveln får släppa sin musik, om man kan kalla det så, är ett riktigt hån. Han är ju inte det minsta rolig. Skicka Fedor på honom!
|
Njaeee... Jag tycker inte att Günter gälls riktigt. Visst suger han som fan men det finns några viktiga omständigheter som ställer honom utanför sugighetes topp.
För det första är han inte svensk. Vi vet ju alla att tyskarna är... idioter.
För det andra så har Günther självinsikt. Han vet om att han inte är någon riktig musiker och han tar varken sig själv eller sin musik på allvar. Han är ett skämt och är medveten om det.
För det tredje gör Günter någon slags dansmusik. Den är ju bara uppbyggd på fejkad bastrumma så att till och med vita ska kunna dansa till elendet. När det gäller den typen av musik kan man egentligen fylla upp trumbeatet med vad som helst, för ingen lyssnar på skiten ändå.
De tidigare nämnda svenska artisterna har inget av ovanstående att skylla på. De är bara jävligt vedervärdiga.
(Okej, jag är tveksam till att Nic & the family tar sig själva på lika stort allvar som Raymond och Maria, därför hatar jag dem mindre, även om deras låt är rena skiten.)