Save
Random Shot: 

Welcome to the Sherdog Mixed Martial Arts Forums forums.

You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Go Back  Sherdog Mixed Martial Arts Forums > Other > The Archives > Misstag

Sherdog Forums
LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old 08-01-2004, 12:22 PM   #201 (permalink)

Yellow Belt

Status: Sonny Chiba is offline
Quote:
Originally posted by mjolner
Eller den ultimata trashtalk kommentaren "Tito is a punk and he looks like Hej Monika-Nic and listens to tuffa tider by Gyllene Tider and wears a teeny weeny string bikini!"
Fan, hade ju helt glömt bort kanske den värste av dem alla: Günther. Att den där jäveln får släppa sin musik, om man kan kalla det så, är ett riktigt hån. Han är ju inte det minsta rolig. Skicka Fedor på honom!
Sonny Chiba is offline  | 

Old 08-01-2004, 12:23 PM   #202 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Status: hybris is offline
Skaran växer. Snart tar skandinaverna över Sherdog.
Eller inte.

I går (lördags) jobbade jag. Men eftersom jag är min egen chef nu i sommar så planerade jag jobbet själv. Jag åkte direkt hemmifrån till ett ungdomsläger ute på Orust, stannade där en och en halv timme och åkte sedan hem.
Där gick jag på marknad och käkade god middag. Senare stack jag och bada tillsammans med frugan.

Allting med full betalning.
Jag vill ha fler såna dagar.

Old 08-01-2004, 12:33 PM   #203 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally posted by Sonny Chiba
Fan, hade ju helt glömt bort kanske den värste av dem alla: Günther. Att den där jäveln får släppa sin musik, om man kan kalla det så, är ett riktigt hån. Han är ju inte det minsta rolig. Skicka Fedor på honom!
Njaeee... Jag tycker inte att Günter gälls riktigt. Visst suger han som fan men det finns några viktiga omständigheter som ställer honom utanför sugighetes topp.

För det första är han inte svensk. Vi vet ju alla att tyskarna är... idioter.

För det andra så har Günther självinsikt. Han vet om att han inte är någon riktig musiker och han tar varken sig själv eller sin musik på allvar. Han är ett skämt och är medveten om det.

För det tredje gör Günter någon slags dansmusik. Den är ju bara uppbyggd på fejkad bastrumma så att till och med vita ska kunna dansa till elendet. När det gäller den typen av musik kan man egentligen fylla upp trumbeatet med vad som helst, för ingen lyssnar på skiten ändå.

De tidigare nämnda svenska artisterna har inget av ovanstående att skylla på. De är bara jävligt vedervärdiga.
(Okej, jag är tveksam till att Nic & the family tar sig själva på lika stort allvar som Raymond och Maria, därför hatar jag dem mindre, även om deras låt är rena skiten.)

Old 08-01-2004, 12:54 PM   #204 (permalink)
Hi, I´m death and I´m a misstag

mjolner's Avatar

Status: mjolner is offline
Av er som går matcher, hur mycket extra stålar skulle ni kräva för att gå in till Günter? Eller tröjan eller Monika?
mjolner is offline  | 

Old 08-01-2004, 01:03 PM   #205 (permalink)
Senior Moderator

krikit^^'s Avatar

Status: krikit^^ is offline
Gunter är från sverige, det står iallafall på hans hemsida ;P. Han va och spelade här för några veckor sen, men missade tyvärr spelningen .

Old 08-01-2004, 02:17 PM   #206 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally posted by krikit^^
Gunter är från sverige,

Vet inte vad jag ska säga... Det är ju fasansfullt.

Old 08-01-2004, 02:19 PM   #207 (permalink)

Brown Belt

hybris's Avatar

Quote:
Originally posted by mjolner
Av er som går matcher, hur mycket extra stålar skulle ni kräva för att gå in till Günter? Eller tröjan eller Monika?
Jag går i och för sig inga matcher, men jag skulle fanimig betala för att få spöa upp Raymond och Maria på laglig väg.
Jag skulle antagligen betala (men inte lika mycket) för att spöa upp de andra också.

Old 08-01-2004, 02:32 PM   #208 (permalink)
Amateur Fighter

Araz Nabizadeh's Avatar

Status: Araz Nabizadeh is offline
Send a message via AIM to Araz Nabizadeh
rolig svensk kung fu film på svt 2 nu...

Paddan - Hmm faan nu när du säger det så låter det inte så otroligt,.... men faan vet itne vad du snackar...lärare...hmmm...

Jag tränar hos shootfighting stockholm och det funkar jätte bra och e skitkul. Min kusin tränar på VBC och han trivs där med...
men testa själv... alltid bäst..

Still ParazIT

MMA:
Gold Finnish Open amateur MMA championship -60 '06

Sw:
Gold Gameness -61 '06
Gold Gameness -61 '05

Amateur MMA
2-2-0
MT
1-1-0
Araz Nabizadeh is offline  | 

Old 08-01-2004, 02:51 PM   #209 (permalink)

Brown Belt

paddan's Avatar

Status: paddan is offline
Send a message via MSN to paddan
Hmm då var det kanske den andra Araz som hade henne som lärare.

oj Disco Kung Fu, den är ju störtbra, den ska ses.

Jag tycker inte att Gunter är så farlig mest för att han (som Hybris sa) inte gör det på allvar, han är ett skämt å det vet alla. Särskilt bra låtar är det dock inte
paddan is offline  | 

Old 08-01-2004, 03:43 PM   #210 (permalink)
Hi, I´m death and I´m a misstag

mjolner's Avatar

Status: mjolner is offline
"Günter inte så farlig"??? När man hör Günter på krogen vet man att snart är det totalkört. Snacka om att det börjar rycka i heelhookmuskeln. Förövrigt går det en dokumentär om japanska friibrottare nu.
mjolner is offline  | 

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules